Zasoby naturalne powinny być zużywane w taki sposób, by czerpanie natychmiastowych korzyści nie
pociągało za sobą negatywnych skutków dla istot
żywych, ludzi i zwierząt, dziś i jutro

papież Benedykt XVI

sobota, 5 lipca 2008

ślimak i nocna pogoń za jerzem

Trafiłem takiego fajnego ślimaka (muszę zadać o niego pytanie na forum ślimaki) , na kawałku porośniętego mchem betonu - żeby je zrobić zastosowałem zewnętrzne doświetlenie diodami LED - jak widać efekt jest zadowalający, nie spłaszczyło obrazu jak przy lampie błyskowej, ani nie rozmyło mi zdjęcia - jak dla mnie OK.





A tutaj mamy pogoń za Jerzem - szurał nocą (kilka minut po 22 przez ruchliwą ulicę Mościckiego w Tarnowie - myślę że moja pogoń i błyski flesza przestraszyły go na tyle by nie próbował wracać, bo mnóstwo jego braci corocznie ginie pod kołami kierowców idiotów.
W końcu znalazł schronienie za bram,ką prywatnej posesji...niech mu sie szczęści.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: